poniedziałek, 15 lipca 2013

Jak mówiłam,tak wróciłam.. :)

Wróciłam z koloni..Nie było najgorzej.. Dobra teraz coś o modzie..

Pokaże wam ( raczej napisze) jak zrobić różne fryzury..Ok to zaczynam :





1. Związujemy włosy w kucyk u góry głowy, a potem dzielimy na trzy części.
Zewnętrzne podobnej wielkości i środkową mniejszą :)
2.Nasze zewnętrzne pasmo bierzemy i przypinamy wsuwkami a końcówkę, która nam zostanie chowamy do środka.
3. Tak samo postępujemy z prawą stroną.
4. Ostatnie środkowe pasmo od końcówki zwijamy aż do naszej kokardy i przypinamy. 

Gotowe :)
Wszystko utrwalamy lakierem i wygładzamy włosy, które gdzieś tam mogą nam odstawać :)






1) Zwiążcie włosy w koński ogon.


2) Następnie dzielicie kucyka na dwie części (analogicznie do tego jak dzielicie na trzy przed zrobieniem warkocza).
3) Teraz należy wydzielać naprzemiennie pasmo włosów z jednej strony i z drugiej i zawijać na siebie.



A tu macie link na to jak zrobić kłosa na bok
 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=smJvLUl89ko  

To było o włosach.Teraz o bluzkach.

Ostatnie modne są bluzki z wąsami,krzyżami,galaxy itp. Tu macie zdjęcia:


 

 

 

Gdy byłam w Jarosławcu na koloni (nad morzem) w butiku była wyprzedaż..Wszystko po 9.99 zł.Owszem chciałam coś kupić.Ale moja mama urodziła mnie jako chudą więc na mnie nic nie ma :(
 
 
W modzie również modne są ćwieki.Oto kilka zdjęć :
 
 
 

 

   

Te buty nie przypadły mi do gustu..Ale te tak (te na dole)



  

  

Modne są też ubrania w flagę Ameryki, np.

  

Dobra kończę..Jutro o stroju na plażę :) Bay Mery♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz